Pokrenut portal WELOVELOCAL.HR namijenjen malim proizvođačima

295

Prošle godine, u sklopu Chef’s Stagea u Šibeniku (čije je ovogodišnje izdanje nažalost otkazano), pokrenuta je gastronomska platforma We Love Local.

Iako inicijalno nije bilo jasno u kojem će se smjeru ta platforma razvijati, ideja i strast usmjereni su prema tome da se svjetla reflektora napokon stave na domaće proizvođače. Velika želja bila je da u modu vratiti izvornu lokalnu namirnicu i da malog proizvođača koji ne uživa pozornost medija kao veliki trgovci staviti u prvi plan i povezati s najboljim hrvatskim restoranima, hotelima i barovima.

Baš zbog toga, kroz cijelu 2019. godinu organizirani su brojni We Love Local evente, kroz koje se publika upoznavala s tim malim, ali dragocjenim i izuzetno bitnim proizvođačima; OPG-ovcima, uzgajivačima voća, povrća i mesa, uljarima, vinarima…

Zahvaljujući Journal.hr i njegovim partnerima u projektu, marketinškoj agenciji Alert i hrvatskim gastro vizionarima Rudolfu Štefanu i Marinu Medaku, We Love Local uspješno je zaokružio 2019. godinu, ali već početkom 2020. dočekali su ih neki novi izazovi…

Kriza virusa Covid-19 zahvatila je sve koji žive u Hrvatskoj, sve ekonomske aktivnosti, svaki dio društva. U situaciji kada je mogućnost zaraze velika te je opravdano i apsolutno potrebno poštovati sve restriktivne mjere kretanja i susreta, traže se brza i učinkovita rješenja koja mogu pomoći stanovništvu Hrvatske. U sklopu We Love Locala odlučili su otići korak dalje i na konkretan način pomoći malim domaćim proizvođačima. Jer, upravo su oni jedna od najranjivijih skupina kojima je podrška danas najpotrebnija.

Tako je, uz tim partnera koji rade zajedno na pronalaženju samoodrživih rješenja, u roku od nekoliko dana podignuta platforma pod nazivom Welovelocal.hr u Hrvatskoj te DoPrinesi.si u Sloveniji, budući da je i u Sloveniji situacija slična kao i u Hrvatskoj.

PLATFORMA KOJA POVEZUJE HRVATSKU S HRVATSKOM ZEMLJOM

Platforma Welovelocal.hr koja povezuje Hrvatsku s hrvatskom zemljom i svima onima koji od zemlje žive, spremna je za početak rada. Vrijedni zaposlenici agencija Alert, Formitas grupa, Fabulatory, Creator, Tech Sumo te portala Journal.hr, rado su sudjelovali i doprinosili svojim znanjem i uloženim vremenom.

Web stranica Welovelocal.hr dodirna je točka za sve stanovnike Hrvatske. Ona povezuje sve one ljude koji mogu ponuditi svoje proizvode s ljudima kojima su ti proizvodi potrebni, kao i ljude koji mogu igrati ulogu posrednika između prvog i drugog i tako im pružiti svoju pomoć.

Ujedinili su se kako bi povezali sve kojima je trenutno potrebna pomoć oko proizvodnje, dostave i kupovanja prave hrane. Ovom platformom omogućeno je naručivanje dobre, svježe, domaće hrane. Tu su proizvodi hrvatskih poljoprivrednika, uzgajivača, proizvođača, poduzetnika i prerađivača. Cilj je da kupac od kuće može kupiti kvalitetne domaće proizvode i da mu se ti naručeni proizvodi dostave na kućni prag u najkraćem mogućem roku, kako bi zadržali svježinu i kvalitetu.

Ova web stranica otvorena je za prikupljanje prijava dobavljača proizvoda, kupaca kojima je potrebna pomoć i volontera koji su voljni pomoći. Nema, a neće ni biti članarina, provizija ni drugih dodatnih troškova koji bi povećali cijene dobavljača proizvoda. Dobavljači direktno prodaju krajnjem kupcu bez posrednika.

Vlasnica marketinške agencije Alert, Lana Bedeković Rosandić, izjavila je povodom predstavljanja We Love Local platforme: “Izuzetno mi je drago da smo su ovako kratkom roku uspjeli realizirati ovako zahtjevan projekt. Vjerujem da nas je zajednička motivacija tako brzo dovela do cilja. Cijeli tim naše agencije, zajedno s partnerima, radio je složno, pa čak i danonoćno, u aktualnim uvjetima koronavirusa i potresa, kako bi uspjeli što brže pokušati pridonijeti zajednici u ovim izazovnim trenucima.”

Osnivačica portala Journal.hr Iva Radić nije krila svoje oduševljenje lansiranjem platforme: “Otkako je strah od koronavirusa zavladao našom zemljom, odlučili smo svojim čitateljima biti onaj mali prozorčić u nešto dobro i pozitivno, što još uvijek postoji u moru loših vijesti. Sada je trenutak da im pomognemo u svakodnevnom životu s dobrim preporukama, pozitivnim projektima, kvalitetnim lokalnim proizvodima. Nadam se da ćemo s ovom platformom zaokružiti cijelu priču koja će biti oslonac i našem čitatelju/potrošaču i domaćem proizvođaču koji ima najbolji proizvod i kojem u ovom trenutku više no ikad treba pomoći plasirati ga na tržište.”

PROIZVOĐAČI, PRIDRUŽITE NAM SE

Činiti dobro glavni je motiv koji će u projekt pozvati i sve one tvrtke i institucije čija je vrijednost činiti dobro. Welovelocal.hr je prvi projekt u Hrvatskoj potpisan zaštitnim znakom Goodvertising Adria. Koncept Goodvertising, koji je širom svijeta predstavio Thomas Kolster, zasnovan je na ideji da brendovi trebaju činiti dobro. U Sloveniji je već lansirana slovenska inačica pod nazivom Doprinesi.si. Cijeli tim, zajedno s Thomasom Kolsterom, traži mogućnosti za njegovo širenje u druge europske zemlje.

Ako ste uzgajivač ili prerađivač hrane, ako ste poduzetnik ili tvrtka koja može ponuditi domaće, svježe i dobre proizvode, pridružite se projektu Welovelocal.hr.

Ako želite sudjelovati u projektu kao volonter, posjetite Welovelocal.hr i prijavite se za one koji su spremni pomoći. Ako vam je potrebna pomoć, poželite da netko kupi za vas u trgovini ili ljekarni, ako trebate nekoga da prošeta vašeg četveronožnog prijatelja… U roku od nekoliko dana bit će dostupan unos na web stranici, samo javite što vam treba.

ŠTO JE WE LOVE LOCAL?

Platformu We Love Local Journal.hr pokrenuo je prije godinu dana uz dragocjenu podršku dvojice vrhunskih chefova, znalaca i gastronomskih vizionara Marina Medaka, vlasnika kultnog Rougemarina i Rudolfa Štefana, vlasnika restorana Pelegrini i domaćina Chefs’ Stagea te marketinške agencije ALERT.

Lansiranje ove društveno korisne platforme koja povezuje male lokalne uzgajivače i proizvođače hrane s restoranima, hotelima i barovima koji serviraju najbolja jela pripremljena od lokalnih namirnica pokrenuto je prošle godine s ciljem rasta i jačanja malih proizvođača te prepoznavanja i promocije izvrsnosti hrvatskog kulinarstva, ali i podrške svim malim lokalnim proizvođačima autohtonih proizvoda.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.