Građani potvrdili: ‘z bregovjesvježe mlijeko broj 1 u Hrvatskoj

199

Istraživanje agencije GfK potvrdilo je vodeću poziciju robne marke ‘z bregov u kategoriji svježeg mlijeka među domaćim potrošačima.

Prvi mliječni brend u Hrvatskoj, svježe mlijeko’z bregov, sada i službeno nosi titulu broj jedan u kategoriji svježeg mlijeka na domaćem tržištu! Istraživanje GfK panela kućanstava potvrdilo je da je upravo Vindijino svježe mlijeko robne marke ‘z bregov omiljeni odabir hrvatskih potrošača, što je još jedna potvrda vjernosti brendu koji gotovo 60 godina jamči provjerenu kvalitetu proizvoda.

Vindija godišnje proizvedegotovo 115 milijuna litaramlijeka najviše kvalitete,što su prepoznali i brojni potrošači koji već desetljećima biraju mlijeko s potpisom Kvaliteta Vindija. Jedinstven okus Vindijinog svježeg mlijeka rezultat je dugogodišnje suradnje s domaćim farmerima, zbog čega ‘z bregov s ponosom nosi oznaku „Mlijeko hrvatskih farmi“, čime se jamči i kontrolirani ciklus proizvodnje „od polja do stola“.Zahvaljujući inovativnim tehnološkim rješenjima i kontinuiranim ulaganjima u proizvodnju, Vindija danas ima i najveći udio mlijeka po EU standardima na domaćem tržištu.

Svježe mlijeko ‘z bregov prirodni je izvor kalcija i vitamina A, D i E koji pomažu u izgradnji i jačanju kostiju, štite zube i hrane mišiće.Upravo se iz tog razloga posebno preporuča djeci, ali i svim ostalim dobnim skupinama, budući da je bogatonutrijentima potrebnima za jačanje i održavanje zdravlja organizma.

Proizvodnja svježeg mlijeka u Vindiji započela je još davne 1959. godine u maloj varaždinskoj mljekari koja je kroz više od pola stoljeća stasala u vodeću prehrambenu tvrtku u Hrvatskoj i regiji. Uvijek posvećena beskompromisnoj izvrsnosti proizvoda, Grupa Vindija od samih je početaka bila predvodnik u inovacijama i visokoj kvaliteti proizvodnje, počevši od prvog tetrapak pakiranja na domaćem tržištu, prvog mlijeka u PET bocipa sve do funkcionalnih mliječnih proizvoda.

GfK panel kućanstava u Hrvatskoj se kontinuirano provodi već više od 17 godina na uzorku od 1500 kućanstava, podijeljenih prema regiji, veličini zajednice i kućanstva te dobi.

Istraživanjem se prikupljaju podaci o kupovnim navikama unutar kućanstva temeljem kojih seanaliziraju trendovi na tržištu robe široke potrošnje u Hrvatskoj.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.