Prvi dan 9. Festivala maslina u Zagrebu privukao rekordan broj posjetitelja

278
Spread the love

Zagreb, 9. ožujka 2024. – Zdravko Tušek, državni tajnik Ministarstva poljoprivrede i Dejan Jaić, u funkciji izaslanika gradonačelnika Grada Zagreba, svečano su otvorili prvi dan 9. Festivala maslina u Zagrebu koji od 9:00 do 19:00 u hotelu Sheraton okuplja ljubitelje vrhunskih maslinovih ulja.

Prilika je to za istraživanje raznovrsne ponude, umrežavanje s vodećim stručnjacima maslinarstva te sudjelovanje na stručnim predavanjima i kreativnim radionicama. Ulaz je besplatan za sve posjetitelje tijekom oba dana trajanja Festivala, a u nedjelju, 10. ožujka, posjetitelji se mogu pridružiti događanju od 9:00 do 18:00.

Spoj bogate tradicije i strasti prema uzgoju vrhunskih sorti maslina, obogaćenih raznolikim klimatskim uvjetima, stvara idealno okruženje za proizvodnju visokokvalitetnih maslinovih ulja, a neka od najboljih mogu se kušati na samom Festivalu kojeg je organizirao Zagrebački maslinarski institut. Kao i svake godine, prilika je to za promicanje važnosti maslinarstva i razmjenu znanja među zaljubljenicima u tradiciju i kvalitetu.

„S ponosom možemo reći da je prvi dan 9. Festivala maslina u Zagrebu premašio sva očekivanja, okupivši brojne stručnjake, ljubitelje maslinovih ulja i istinske zaljubljenike u kvalitetu. Ovogodišnje izdanje Festivala donosi bogatstvo sadržaja, a svi posjetitelji imaju priliku istražiti vrhunske proizvode, uspostaviti nova poznanstva i obogatiti svoje znanje o maslinarstvu. Veselimo se još jednom danu druženja i dijeljenja strasti za maslinovim uljem“, rekao je Srećko Gross, predsjednik Zagrebačkog maslinarskog instituta.

Ovogodišnje izdanje obiluje degustacijama, prodajnim izložbama vrhunskih proizvoda, predavanjima i radionicama, a održana je i panel diskusija na temu „Mogućnosti brendiranja Hrvatske kao zemlje vrhunskog maslinovog ulja“ koju je moderirao dr. sc. Božo Skoko, suosnivač Millenium promocije i red. prof. na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu. Rasprava okupljenih stručnjaka poput Tedija Chiavalona, proizvođača brenda Chiavalon, Borisa Ljubičića, dizajnera, Zdravka Tušeka, državnog tajnika u Ministarstvu poljoprivrede RH, Zlatka Burića, predsjednika udruge Zlatna Šoltanka te Domagoja Živkovića, predstavnika udruge Ultra extra, pružila je dublji uvid u izazove i mogućnosti brendiranja maslinovog ulja u Hrvatskoj.

„Hvala posjetiteljima, izlagačima i suradnicima na njihovom doprinosu koji čini ovaj događaj iznimnim. Panel diskusija, radionice i susreti sa stručnjacima stvorili su izuzetno poticajnu atmosferu. Pozivamo sve da nam se pridruže i sutra jer nas očekuje još uzbudljivih trenutaka i okusa. Ovaj Festival nije samo o maslinama; to je iskustvo koje slavi tradiciju, inovaciju i ljubav prema vrhunskim maslinovim uljima“, zaključio je Nikša Šimunović Odak, predsjednik Organizacijskog odbora.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.