Massey Ferguson MF 5700 SL

94

Četiri nova osnovna modela pogone najmoderniji AGCO POWER motori s 4 cilindra i 100-130 KS, koji su razvijeni upravo i posebno za nove tipove.

Serija MF 5700 SL osim toga privlači i prvorazrednom preglednošću, uz najbolju okretnost na tržištu, te izvanrednom ukupnom efikasnosti. Kupac pritom profitira smanjenim troškom održavanja uz maksimalnu pouzdanost.

Osovinskim razmakom od 2,55 m i masom praznog vozila od oko 4,8 t, navedeni traktori nude istaknutu težinu po jedinici snage uz izvanrednu okretnost. Unaprijeđenim dizajnom kojim se osigurava neometani pogled i preglednost, te širokom paletom tvorničkih utovarivača, novi su traktori vrlo prikladni za utovarivanje i za razne radove na polju ili transport. To ih čini prvim odabirom za one pogone koji traže vrlo učinkovit i pouzdan stroj za različite radove uz optimalnu iskoristivost. Svoje nove traktore serije MF 5700 SL temeljimo na uspjesima serije MF 5600, te smo uz savršenu usklađenost uspjeli zadovoljiti zahtjeve klasičnih i kombiniranih pogona, a istovremeno smo pružili potrebnu snagu za srednje teške radove na polju.

Ti kompaktni paketi snage pružaju maksimalnu okretnost na imanju, kod primjene s utovarivačem ili vozilom za miješanje stočne hrane i sl., te istodobno ostavljaju dobar dojam zadovoljavajućom snagom i razinom udobnosti kakvu nude serije većih dimenzija, tvrdi Campbell Scott, direktor marketinga tvrtke Massey Ferguson za područje Europe, Afrike i Bliskog istoka. Kako bi zadovoljila najstrože zahtjeve norme za ispušne plinove Tier 4, tvrtka je svoja rješenja istovremeno elegantno poboljšala. Zahvaljujući revolucionarnom i vrlo kompaktnom All-in-one SCR sustavu koji se može ugraditi s desne strane, praktički ispod kabine, serija MF 5700 SL nudi istu nepobjedivu preglednost kao i prethodnik serije MF 5600, bez dodatnih kompliciranih ili osjetljivih elemenata, dodaje Scott.

Model MF 5710 SL od 100 KS kupcu sada nudi mogućnost da osim modela MF 5610 s mjenjač Dyna-4 i motorom s 3 cilindra može odabrati i model s 4 cilindra iste snage, te se može odlučiti za djelomično ili potpunu automatsku izvedbu mjenjača Dyna- 4 ili Dyna-6.

Modele serije MF 5700 SL pokreće novi četverocilindrični motor AGCO POWER od 4,4 l, kod kojeg je efikasnost goriva nekoliko puta poboljšana u odnosu na prethodne modele. All-in-one SCR sustav s katalizatorom oksidacije dizelskog goriva (DOC) kompaktno je pričvršćen na desnoj donjoj strani kabine i tako integriran u koncept vozila da ne smeta i da je siguran. Ispuh je istih dimenzija kao kod prethodnih modela.

Redizajnirana jedinica motora i čišćenja ispušnih plinova posjeduje poseban sustav raspršivača koji na najbolji način miješa ispušne plinove i čestice čađe dizelskog goriva s AdBlue. To se pokazalo najefikasnijim načinom smanjenja štetnih dušikovih oksida, a sustav osim toga ne treba održavati. Među ostalim inovacijama nalazi se i elektronički reguliran rasteretni ventil turbokompresora i novi common-rail sustav za ubrizgavanje četvrte generacije, koji dodatno poboljšavaju ponašanje u radu i ukupnu efikasnost.

Tvrtka je od 2008. krenula uvoditi SCR u tehniku utovarivanja i zahvaljujući takvoj odluci, koju je u međuvremenu slijedio gotovo svaki proizvođač traktora, bilo je moguće tehnologiju motora i koncept vozila budućih serija optimalno međusobno uskladiti i dizajnirati od prvog koraka u razvoju. To znači da se tehnologije, tj. serije kojima se pridržavaju najstroža pravila norma ispušnih plinova u vozilo komponiraju već na dasci za crtanje, pa ne nastaju nikakvi negativni utjecaji na snagu, efikasnost, održavanje, klirens ili vidljivost na sve strane.

Inteligentnim povezivanjem tih naprednih tehnologija i pojedinačnih komponenti, znatno su se mogle smanjiti pogonske temperature motora. Time nije bilo potrebno povećati rashladnu jedinicu niti poklopac motora i zadržana je savršena preglednost dokazanoga koncepta neometanog pogleda iz kabine. Prorez za zrak kod poklopca motora redizajniran je i premješten zbog iskustava s prethodnim serijama, i to kako bi se povećao učinak hlađenja.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.