Fendt 936 Vario

790

Ovaj gigant iz obitelji Fendt težak više od 10 tona dizajniran je za najsurovije uvjete rada. Njegova ukupna dužina prelazi pet i pol metara, a širok je gotovo tri metra.

Moderna kabina X5 ima 5.5 m2 stakla što omogućava 320° horizontalne i 145° vertikalne vidljivosti. Unutrašnjost kabine izuzetno je tiha, pri radu je izmjereno tek 72 dB prema OECD-u. Kabina X5 postavljena na pneumatski ovjes povezana je u tri točke s konstrukcijom traktora što potpuno minimalizira prijenos akustičnih i mehaničkih vibracija na unutrašnjost kabine.

Ergonomski pažljivo dizajnirana konzola na desnoj strani ima multifunkcionalni joystick na kojem su integrirane sve funkcije. Za zahtjevne operacije Fendt nudi mogućnost da vozač okrene integriranu konzolu gdje se sve funkcije i ekrani pomiču zajedno sa sjedalom za 180° i tako dobije beskompromisno vozilo koje se može kretati u oba smjera. Vario terminal sadrži 6,5” ekran sa finim podešavanjem. Digitalni pokazivač potrošnje goriva omogućuje pristup podacima o trenutnoj potrošnji goriva, potrošnji goriva po hektaru ili za određeni dio polja koje se obrađuje. Traktor pokreće 360 KS snažan šesterocilindrični dizelski motor od 7142 kubika.

Vario 936 ima velik raspon brzine kretanja od minimalnih 0,02 do transportnih maksimalnih 60 km/h. Spremnik goriva može primiti nevjerojatnih 660 litara. Ubrizgavanje goriva vrši se tlakom od 1600 bara sa “common rail injection system“. Mogućnost računalnog upravljanja brojem okretaja motora nastaje kada se aktivira TMS (tractor management system), a napredna elektronika (ECD7) preuzme kontrolu nad motorom i mjenjačem. Tada vozač treba samo podesiti brzinu kojom se želi kretati. Vario TMS bezstupanjski hidraulični automatski mjenjač omogućuje potpunu iskoristivost snage motora. Podizni uređaj funkcionira uz primjenu elektrohidrauličke regulacije (EHR) Prednji podizni uređaj može podnijeti maksimalnu težinu od 4 tone. Ukupna dopuštena težina priključnog stroja iznosi 18 tona, ali samo pri brzinama do 40 km/h dok FCD (Fendt stability control) kontrolira prednju osovinu ovisno o brzini kretanja što omogućuje stabilnost u zavojima.

Pogledajte VIDEO:

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.