Claas Axion 960

436
Spread the love

Novi traktor Claas Axion 960 ima snagu od čak 450 KS s 1850 Nm. Novi Cebis monitor najveća je novost, zaslon je veličine 12,1 inča s rezolucijom od 1280 x 800 pixela, dva ulaza za kameru te novi zaslon na dodir.

Claas je zadržao staru strukturu izbornika, izravan pristup kao i upotrebu. Površina zaslona je pomalo osjetljiva na odbljeske svjetlosti i grafika je previše diskretna što pomalo otežava čitanje i jasnoću. Osim toga, novost je da je Claas je prešao na razinu emisije IV. što se dugo vremena odgađalo. Serija traktora, Axion 900, dizajnirana je za transportni rad kao i za rad na polju. Čak i teška obrada tla pri malim brzinama nije problem. Modeli serije Axion su sljedeći: 920, 930, 940, 950 te 960, a maksimalna snaga i maksimalni okretni moment predstavljeni su i u Tablici 1. Zahvaljujući upravljanju pogonskim sklopovima CMATIC, AXION serija 900 koristi koncept niske brzine: veća snaga pri manjoj brzini motora, a automatsko prilagođavanje brzine motora smanjuje operativne troškove. Stroj sad udovoljava zahtjevima standarda Stage IV. (Tier 4) emisija i opremljen je najnovijom common-rail tehnologijom s 4 ventila, hlađenjem zraka i turbo varijabilnom geometrijom.

Koncept niske brzine: maksimalna snaga, maksimalni okretni moment i maksimalna najveća brzina pri mnogo manjoj brzini motora značajno smanjuju operativne troškove. Izuzetna CMATIC kontrola prijenosa jamči dinamičnost i učinkovitost u potrošnji goriva. CIS – verzija s višenamjenskim naslonima za ruku i DRIVESTICK, CIS zaslon u boji na A-stupu, elektronički ventili sa špulama i ručno upravljanje CSM-om. CEBIS verzija s ima olakšano upravljanje zahvaljujući CMOTION višenamjenskoj upravljačkoj ručici. Glavne značajke su tako 12-inčni CEBIS zaslon s dodirnim zaslonom, elektronički ventili sa špulom i upravljanje CSM rukom.

Integrirani SCR sustav

SCR je otopina na bazi uree. SCR označava selektivnu katalitičku redukciju, proces u kojem se dušikovi oksidi pretvaraju u vodu i čisti dušik. To se postiže pomoću sintetičke vodene otopine uree (AdBlue®) koja se provodi u dodatnom spremniku. Pročišćavanje ispušnih plinova omogućava da proces izgaranja u motoru funkcionira na optimalnoj razini. Integrirani katalitički sustav SCR dio je sustava za pročišćavanje ispušnih plinova. Prilikom izrade AXION 900 serije, sastavni dijelovi potrebni za naknadnu obradu ispušnih plinova razmatrani su od samog početka. Dizelski oksidacijski katalizator (DOC) smješten je ispod poklopca motora odmah iza turbopunjača, jer zahtijeva visoku temperaturu ispušnih plinova radi dobivanja optimalne reakcije. SCR katalizator je sastavni dio ispušnog sustava i nalazi se na desnoj strani traktora odmah iza A-stupa u kabini, gdje ne ugrožava vidljivost vozača i dostupnost stroju.

Jednostavan i učinkovit prijenos – CMATIC tehnologija

CMATIC je naziv kontinuirano promjenjive tehnologije prijenosa koja se koristi u CLAAS traktorima, a koja je vrlo jednostavna i učinkovita za korištenje. U seriji AXION 900, ZF Terramatic prijenos osigurava učinkovitu pretvorbu snage motora. U ovom kontinuiranom varijabilnom prijenosu, četiri mehanička raspona automatski se odabiru putem multidisk spojki.

Integrirani SCR sustav

SCR je otopina na bazi uree. SCR označava selektivnu katalitičku redukciju, proces u kojem se dušikovi oksidi pretvaraju u vodu i čisti dušik. To se postiže pomoću sintetičke vodene otopine uree (AdBlue®) koja se provodi u dodatnom spremniku. Pročišćavanje ispušnih plinova omogućava da proces izgaranja u motoru funkcionira na optimalnoj razini. Integrirani katalitički sustav SCR dio je sustava za pročišćavanje ispušnih plinova. Prilikom izrade AXION 900 serije, sastavni dijelovi potrebni za naknadnu obradu ispušnih plinova razmatrani su od samog početka. Dizelski oksidacijski katalizator (DOC) smješten je ispod poklopca motora odmah iza turbopunjača, jer zahtijeva visoku temperaturu ispušnih plinova radi dobivanja optimalne reakcije. SCR katalizator je sastavni dio ispušnog sustava i nalazi se na desnoj strani traktora odmah iza A-stupa u kabini, gdje ne ugrožava vidljivost vozača i dostupnost stroju.

Komentiraj

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.