Uslijed aktualne pandemije koronavirusa, potraga za brašnom porasla je do neslućenih razmjera zbog čega upravo police na kojima se u trgovinama nalaze ovi artikli ovih dana često zjape prazne. Stoga je pravi trenutak za predstavljanje projekt oblikovanja ambalaže specijalne linije brašna koju je, zajedno sa suradnicima, za domaći brend Farina osmislio dizajner Jurica Koletić iz Studija Size.
Farina Speciale – linija posebnih brašna
Farina Speciale je linija posebnih brašna, a Studio Size osmislio je liniju pakiranja koja odskaču od uobičajenog, konzervativnog dizajn ove kategorije proizvoda. Osim estetetikom, pakiranja se ističu i svojom funkcionalnošću. Informacije su maksimalno reducirane, a u fokus je stavljena tipografija i naziv proizvoda, kako bi kupci brzo i lako prepoznali o kojoj se vrsti brašna radi. Cilj je bio napraviti pakiranje koje će biti prepoznatljivo te dobro izgledati na policama dućana, ali i na Instagramu.
Pakiranje za Farina Speciale brašna – tim
Credits: Studio Size.
Art direkcija & dizajn: Jurica Koletić
Kretivna strategija: Ivan Fistrić
Kreativni direktor: Andrej Virant Sadiković
Fotografija/Render: Jurica Koletić
Farina
U proizvodnji brašna u mlinu Farina posebna se pažnja pridodaje odabiru sirovina koje se svakodnevno kontroliraju pri prijemu u silos te prije stavljanja u proces proizvodnje. Kontrola se obavlja u vlastitom laboratoriju i u laboratorijima ovlaštenim za kontrolu zdravstvene ispravnosti hrane. Proces pakiranja brašna u potpunosti je automatiziran. Primjena najsuvremenijih procedura i standarda te najveći kapaciteti u Republici Hrvatskoj dodatni su razlozi zbog kojih Farina brašno svakim danom postaje odabirom sve većega broja kupaca u Hrvatskoj i u regiji.
Brašno FARINA nositelj je znaka Hrvatska kvaliteta, a Mlin Farina je ISO i HACCP certificiran.